ניתוחי חניכיים רגנרטיביים

ניתוחי חניכיים רגנרטיביים חיוניים עבור כל מי שסובל ממחלת חניכיים מתקדמת ואינו מגיב לטיפולים השמרניים. יש לזכור כי מחלת חניכיים נחשבת לאחת המחלות הנפוצות ביותר, דבר שגורם לרוב האנשים לזלזל בסימפטומים הראשוניים שלה. אך כדאי לזכור כי במידה ואתם סובלים מחניכיים אדומות, נפוחות ומדממות, כדאי לפנות לרופא שיניים. בחלק ניכר מהמקרים מדובר על דלקת בדרגה קלה, שלא תגרום לשום סוג של נזק. אך במקרים של הזנחה, הדלקת תהפוך למחלה כרונית, שמתבטאת בריח רע מהפה, נסיגת חניכיים, פגיעה במנגנון האחיזה של השן, ניידות מוגברת של השיניים ולבסוף נשירת השיניים. לכן חשוב להתייחס ברצינות למחלות החניכיים שלכם ולפנות לרופא שיניים שמתמחה בתחום, על מנת לקבל אבחון מדויק לגבי דרגת המחלה והטיפול היעיל ביותר עבורכם.

מה זה ניתוחי חניכיים רגנרטיביים?

אנשים הסובלים מדלקות חניכיים יקבלו תחילה טיפול שמרני, הכולל ניקוי עמוק של רובד החיידקים שיושב על השיניים. הניקוי כולל ניקוי כיסי החניכיים ושורשי השיניים והוא נחשב ליעיל במיוחד, במידה ומדובר על דלקת חניכיים בדרגה קלה יחסית. אך במקרים קשים יותר, הניקוי העמוק עלול להיות לא יעיל, דבר שיוביל לביצוע של ניתוח חניכיים רגנרטיבי. חשוב לוודא כי הניתוח מתבצע על ידי רופא שיניים המתמחה במחלות חניכיים (פריודונטיה), מאחר ורק רופא שלמד את התחום לעומק, יוכל להבטיח לכם את הטיפול היעיל ביותר. ניתוח חניכיים רגנרטיבי הינו ניתוח שמוביל להתחדשות של רקמת החניכיים ולשיפור מנגנון האחיזה של השיניים. הניתוח מוביל לצמצום נסיגת החניכיים ומעודד היווצרות של רקמת חניכיים חדשה. מדובר על הליך כירורגי המוביל לתוצאה
אסתטית, לעומת "הניתוחים של פעם", שיצרו מראה של שיניים ארוכות.

מה מעולם לא ידעתם על ניתוחי חניכיים רגנרטיביים?

הניתוח מורכב ממספר שלבים, כאשר בשלב הראשוני מתבצעת הרדמה של האזור ולאחר מכן הרמת החניכיים, עד לגילוי שורשי השיניים והעצם. לאחר מכן, מוסרת הרקמה הדלקתית שסביב השן וגם האבנית ורובד החיידקים שעל גבי השיניים. בשלב הבא, הרופא יוכל להחליט לגבי השימוש בחומר המתאים לעידוד בנייה מחודשת של העצם ורקמת החניכיים ולבסוף מתבצעת תפירת החניכיים. הצלחת הניתוח תלויה בהיגיינת הפה של המטופל, איזון מחלת הסכרת, הפסקת עישון וכמובן בחירה ברופא מקצועי ומנוסה. הרופא יכול לבחור לעבוד עם שני סוגי חומרים מרכזיים: ממברנות העשויות מקולגן, שמטרתן להפריד את הפגם בעצם מהחניכיים, ובכך לגרום לעידוד יצירת עצם חדשה, או לחילופין, שימוש בתכשיר המכיל חלבונים, הנצמדים לפני השטח של שורשי השיניים ומעודדים יצירת רקמת תמיכה חדשה.

אנו במרפאה של ד"ר סלוצקי נשמח לספק לכם ניתוחי חניכיים רגנרטיביים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ד"ר סלוצקי הינו רופא שיניים בעל תואר מומחה לפריודונטיה, המחזיק בוותק וניסיון של שנים. נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי, לצד שיטות עבודה מתקדמות וטכנולוגיה משוכללת, שיבטיחו לכם את התוצאות המקצועיות ביותר. צרו קשר!

ניתוחי חניכיים רגנרטיביים